F.A.Q - Veelgestelde vragen

Inklapbare content

Welke reparatiediensten worden aangeboden?

Belmobile biedt professionele reparatiediensten voor alle soorten telefoons, tablets en computers. Wij kunnen het kapotte scherm, de batterij of een ander defect onderdeel van uw toestel vervangen. Bovendien voeren wij voor de meeste computermerken ook hardware- en softwarereparaties uit. U kunt naar een van onze winkels in Brussel gaan of uw toestel per post versturen.

Welke soorten smartphones kun je kopen en repareren?

Wij zorgen voor de reparatie en bieden de recuperatie aan tegen de beste marktprijs van elk hightech object zoals smartphones, tablets, computers, laptops, pc, tv, videogameconsoles, enz.

Wat zijn de prijzen voor het repareren van een kapot scherm?

De prijzen voor het repareren van een kapot scherm variëren afhankelijk van het model en merk van je toestel. Voor een iPhone 12 Pro biedt Belmobile bijvoorbeeld een volledig compatibel schermvervanging aan voor €99 of een origineel exemplaar voor €219. U kunt onze prijzen voor andere modellen raadplegen op onze website of een persoonlijke offerte aanvragen.

Hoe lang duurt het om een telefoonscherm te repareren?

In de meeste gevallen, als onderdelen al op voorraad zijn, kan een iPhone-scherm in ongeveer 45 minuten worden gerepareerd.

Welke kwaliteitscontroleprocessen voert u uit op gekochte apparaten?

De apparaten worden gecontroleerd, geïnspecteerd en opgeknapt om hun kwaliteit te garanderen, terwijl ze op verantwoorde wijze worden gerecycled door onze technici. Zo ben je er zeker van dat er geen schade wordt toegebracht aan het milieu en dat je een eerlijke prijs krijgt voor je oude toestel.

Kunt u problemen met het moederbord op een smartphone oplossen?

Wij repareren allerlei moederbordproblemen zoals:

  • iPhone opnieuw opstarten
  • Moederbord verwisselen
  • Waterschade
  • CPU/GPU-reballing
  • Geen kosten
  • Geen stroom / Dode iPhone
  • Audio-IC / Geen geluid
  • Geen aanraking / achtergrondverlichting
  • Geen service
  • enz...

Zijn de geleverde producten en diensten gegarandeerd?

Ja, je geniet van 2 jaar garantie op al onze nieuwe producten en 1 jaar op al onze diensten en onze tweedehands producten.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja, je hebt de mogelijkheid om je bestelling te annuleren zolang deze niet wordt ondersteund door de winkel.

Accepteert u retourzendingen, ruilingen en terugbetalingen?

Ja, als je het artikel binnen 14 dagen in originele staat aan ons retourneert, kunnen we overgaan tot terugbetaling of omruiling, exclusief retourkosten. Als het artikel niet in de originele staat wordt geretourneerd, bent u verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering.

Hoe en hoe lang wordt mijn bestelling bezorgd?

Bij het plaatsen van een bestelling heeft u twee bezorgopties:

1. ophalen in de winkel

Haal je pakket direct en gratis op in de winkel. Zo kunt u uw product na ontvangst van de e-mail met de orderbevestiging tijdens de openingstijden van de winkel ophalen.

2. levering aan huis

U wordt dus uiterlijk binnen 48 uur geleverd (na validatie van uw bestelling door de winkel). Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag.

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

U kunt de huidige status van uw bestelling in realtime volgen. We laten het u ook weten als we vertragingen verwachten.

Hoe kan ik betalen?

1. in de winkel

Contant, Bancontact/Mistercash

2. online

Bancontact/Mistercash, Visa/Mastercard via PayPal

Andere vragen ? Neem contact met ons op!

Via onderstaand formulier kunt u ons vragen stellen!